אתר החדשות המוביל בישראל

סוגי יוגה מומלצים ב2022

תוכן עניינים

יוגה היא סוג של פעילות גופנית שמתורגלת במשך מאות שנים. הוא הפך פופולרי במערב במאה ה-20, ומאז הוא חלק מחייהם של אנשים רבים.

בשנת 2022, ישנם שלושה סוגי יוגה המומלצים על ידי מומחים:

– יוגה חמה: סוג של יוגה המשלב פעילות גופנית אינטנסיבית עם טמפרטורת גוף גבוהה.

– ויניאסה יוגה: סוג של צורת יוגה זורמת, דינמית ודינמית המתמקדת בנשימה ובתנועה.

– אקרו יוגה: סוג של צורת יוגה אקרובטית שבה מתרגלים משתמשים בגופם כדי ליצור צורות ועיצובים ללא שימוש באביזרים או חפצים אחרים.

איזה סוג יוגה הכי נפוץ?

יוגה היא צורה של פעילות גופנית, מדיטציה ותרגול רוחני שמתורגלת בה רבות בעולם. ישנם מספר סוגי יוגה שניתן למצוא ברחבי העולם.

הסוג הנפוץ ביותר של יוגה הוא האטה יוגה. זוהי הצורה הנפוצה ביותר של יוגה והיא מתמקדת בעיקר בתרגילי נשימה ומדיטציה. ישנן גם צורות נוספות של יוגה כמו אשטנגה יוגה המתמקדת בתנוחות גופניות, ויניאסה יוגה הכוללת תנוחות בסדרה שזורמות בצורה חלקה אחת לתוך השנייה, איינגאר יוגה המתמקדת בגמישות, וקונדאליני יוגה המתמקדת בהתפתחות רוחנית.

איזה יוגה הכי מומלצת למתחילים?

יוגה היא תרגול פופולרי שהוכח כבעל יתרונות בריאותיים רבים. חשוב לדעת איזה סוג של יוגה אתה צריך לעשות כדי להפיק את המרב מהתרגול שלך.

ישנם סוגים רבים ושונים של יוגה, כך שיכול להיות קשה להחליט איזו מהן מתאימה למתחילים. מאמר זה יכסה כמה מהסוגים הפופולריים ביותר ואת היתרונות והחסרונות שלהם.

הסוג הנפוץ ביותר של יוגה למתחילים הוא האטה יוגה. הוא מתמקד במתיחות, נשימה ומדיטציה. צורה זו של יוגה יכולה לעזור לאנשים להתחיל עם התרגול, אך היא אינה מספקת אימוני כוח רבים כמו צורות אחרות.

ויניאסה יוגה היא סוג אחר שהוא די פופולרי בקרב מתחילים מכיוון שהוא מתמקד באימוני כוח עם תרגול דמוי זרימה. צורה זו של יוגה תהיה

איינגאר יוגה

איינגאר יוגה היא סוג של יוגה שמקורה בהודו. זהו תרגול פיזי ומנטלי המתמקד ביציבה, נשימה ומודעות.

איינגאר יוגה ידועה בשימוש שלה באביזרים כגון בלוקים, רצועות, שמיכות וכיסאות. אביזרים אלה משמשים כדי לעזור לאנשים עם פציעות או כדי להפוך תנוחות נגישות יותר.

זוהי צורה פופולרית של יוגה כי היא קלה ללמידה ויש לה יתרונות רבים לגוף ולנפש.

מה הגילאים המומלצים לתרגול יוגה?

יוגה היא סוג של פעילות גופנית ופעילות גופנית שמקורה בהודו העתיקה. זה מבוצע בדרך כלל על מחצלת על הרצפה, כשהמתרגל נמצא במצב שכיבה.

הגילאים המומלצים לתרגול יוגה הם כדלקמן:

– לילדים: מתחת לגיל 12

– לבני נוער: בני 12-18

– למבוגרים: בני 18+

על פי האיגוד הבינלאומי ליוגה תרפיה (IAYT), ילדים מתחת לגיל 12 לא צריכים לתרגל יוגה מכיוון שהיא עלולה להיות מסוכנת עבורם. עם זאת, ישנם סוגים מסוימים של יוגה המתאימים לילדים מתחת לגיל 12. אלה כוללים האטה יוגה כללית שהיא סוג עדין של תרגיל שבו ילדים יכולים להתמקד במתיחת גופם ובניית מודעות באמצעות תנועה במקום להתמקד בתנוחות או תנועות ספציפיות כמו באשטנגה או ביקראם יוגה.

ממומן: